05.09.2024 | 21:38

קרדיט תמונה: יניב ביטון

יו"ר פורום קו העימות: ״המדינה לא מתפקדת, נקודה״

יו"ר פורום קו העימות משה דוידביץ' במכללה האקדמית גליל מערבי: "הפכנו לפליטים בארצנו שמפוזרים בכל פינה ואין אופק. המדינה לא מתפקדת״

קרדיט תמונה: יניב ביטון

ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות משה דיודביץ' השתתף בכנס 'חיסון וביטחון אישי' במכללה האקדמית גליל מערבי ותקף בחריפות את הממשלה בהזנחה של יישובי הצפון בחודשי המלחמה. "אנחנו מספרים לעצמנו ש"ביחד ננצח", אבל בינתיים אנחנו אוכלים אחד לשני את הכבד והכליות".

דוידוביץ' האשים את הממשלה בהפקרת הקהילות היישוביות בצפון, שלדבריו לא עושה די במתן מענה ראוי למצוקת עשרות אלפי התושבים שמפונים מביתם כבר למעלה מתשעה חודשים. "כראשי רשויות אנחנו מתמודדים בכל יום עם אתגרים אדירים בחינוך, ברווחה, בביטחון ועוד, כדי לשמור על טיפת החוסן שעוד נותרה. אנחנו עושים יש מאין ולא מחכים לפעולות של הממשלה, שלאורך השנים האחרונות הוציאה שבע תכוניות ענק לצפון, וכמעט אף אחת מהן לא יושמה. מי עובד עלינו? הממשלה. מי מאכיל אותנו שקרים? הממשלה".

עוד ציין כי בחצי השנה הראשונה למלחמה, תלמידי המועצה האזורית מטה למדו פחות מ-20% מימי הלימודים. "איפה היה משרד החינוך? מי נותן לי תשובות? אנחנו פזורים כמו היהודי הנודד בכל רחבי הארץ מטבריה עד אילת.

כל היום משסים אחד בשני, מאשימים אחד את השני, אוכלים את הכבד והכליות אחד לשני, אבל ממשיכים להגיד את הסיסמא ביחד ננצח. בסוף – אנחנו ננצח, אבל זה יהיה רק בזכות האנשים הנפלאים והחוסן הקהילתי שלנו ולא בזכות הממשלה".

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

צעד קטן לרובוט צעד גדול לאנושות: ההישג של בית החולים הישראלי

נחשים על המטוס – גרסאת המציאות.

חיפאים, הקיר הזה כבר לא יפול

זאת הפריווילגיה שיש לפריפריה ואין לתושבי גוש דן

הילדים המפונים פותחים את שנת הלימודים

ככה בחרה השרה סטרוק לפתוח את שנת הלימודים

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן