25.06.2026 | 16:56

קרדיט תמונה: דוברות המשטרה

מנסים לעצור את התופעה: עוד נהג אוטובוס נעצס כש״שרף אדום״

מאבק המשטרה בתאונות הדרכים ובעבירות התעבורה החמורות: שוטרי התנועה בירושלים הבחינו בנהג תחבורה ציבורית שלא ציית לרמזור האדום.

קרדיט תמונה: דוברות המשטרה

הבוקר, במהלך פעילות שערכו שוטרי התנועה ממחוז ירושלים ברחוב דרך חברון בעיר, הבחינו באוטובוס מפרקי ציבורי חוצה את הצומת, בניגוד לאור אדום ברמזור שבכיוון נסיעתו. בעקבות מעשה מסוכן זה כלפי ציבור משתמשי הדרך, הורו השוטרים לנהג האוטובוס לעצור בצד הדרך.

בדיקה העלתה כי נוהג בו תושב שכונת צור באהר שבמזרח ירושלים ובשנות ה-40 לחייו, וכי אין מדובר בפעם הראשונה בה נתפס בגין עבירה זאת. על פי בדיקתם, עלה כי כבר בשלהי חודש מאי האחרון, נרשם לחובתו דו"ח תעבורה בגין אי ציות לרמזור אדום.

למרבה תדהמתם של שוטרי התנועה, סיפר הנהג כי גם את הדו"ח הקודם, מחודש מאי כאמור, קיבל בגין אי ציות לרמזור באותו הצומת.

בשל העבירה החמורה של אי ציות לרמזור, זאת הפעם השנייה, החל הליך דין תעבורתי כנגד הנהג. בתום שימוע אותו ערך קצין משטרה, נפסל רישיון נהיגתו למשך 30 ימים והאוטובוס הושבת מנהלית לתקופה זהה.

קצין התנועה במחוז ירושלים, פקד קובי משמוש, ציין- "מדובר בעבירה חמורה של אי ציות לרמזור ובכך, סיכון ממשי לציבור משתמשי הדרך. יתרה מכך, הרי שאין זו הפעם הראשונה במהלך תקופה קצרה, בלשון המעטה, בה הנהג מבצע את אותה עבירה, וכפי שציין הוא עצמו- באותו הצומת. שוטרי התנועה במחוז ירושלים ימשיכו כל העת במשימה להצלת חיים תוך פעילות נחושה ובלתי מתפשרת כנגד עבירות התעבורה החמורות במטרה למנוע את תאונת הדרכים הבאה, ככל הניתן".

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

בדרך לשינוי משמעותי במזרח

הסכנה מיהודה ושומרון: הנתונים המטרידים

הבריאות בצפון: הציוטן המוצלח של בית החולים

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן