10.06.2026 | 18:20

קרדיט תמונה: מורן קורן גודמן

פרופסור חדש בבר אילן

מנהל מרכז רפואי צפון, ד"ר נועם יהודאי, קודם לדרגת פרופ' באוניברסיטת בר-אילן

קרדיט תמונה: מורן קורן גודמן

 

קידום אקדמי בכיר במרכז רפואי צפון: מנהל המרכז, ד"ר נועם יהודאי, הועלה השבוע לדרגת פרופסור חבר קליני מטעם הפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן. פרופ' יהודאי מנהל את המרכז הרפואי צפון (פוריה) מיוני 2024, לאחר ששימש כסגן מנהל המרכז.

פרופ' יהודאי, תושב חיפה, מומחה ברפואת אא"ג וכירורגיית ראש וצוואר וכן מומחה במנהל רפואי. הוא בוגר ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, בעל תארי מוסמך בניהול מערכות בריאות (MHA) ובמנהל עסקים (MBA), ובוגר תוכנית "ענבר" לעתודה ניהולית של משרד הבריאות וארגון "מעוז".
מאז כניסתו לתפקיד, מוביל פרופ' יהודאי את המרכז הרפואי בנחישות בתקופת המלחמה והחירום בזירה הצפונית. תחת הנהגתו, שומר בית החולים על רציפות תפקודית מלאה ומענה רפואי מציל חיים תחת איום ביטחוני, תוך התאמת הפעילות למציאות המשתנה.

לצד ניהול החירום, מוביל פרופ' יהודאי תנופת פיתוח חסרת תקדים הכוללת שירותים רפואיים מתקדמים ופורצי דרך, קבלת אות החדשנות הלאומי וקידום הקמת מרכז שיקום הלמסלי, הראשון מסוגו בצפון. המינוי האקדמי החדש משקף את חזונו לשילוב מצוינות קלינית עם מחקר והוראה, וביסוס מרכז רפואי צפון כמוסד אקדמי מוביל המכשיר את דור העתיד של צוותי הרפואה בצפון.

 

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

דרמה פוליטית: הקריאה המפתיעה של איזנקוט לנתניהו

בדרך למהפכה בצפון: ההחלטה של הוועדה המרכזית לתכנון ובניה

בדרך לשינוי: הסכם השותפות החדש שנרקם

בזמן שעשרות חברות הייטק קורסות ומפטרות, מי החברה שדווקא מתחזקת?

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן