22.06.2026 | 21:56

קרדיט תמונה: אלעד מלכה

איזנקוט נגד ערוץ 14: מכתב התראה לפני תביעה בעקבות שקרים חמורים בשידור

"עלילת דם כוזבת וזדונית מן הדרגה החמורה ביותר".

קרדיט תמונה: אלעד מלכה

הרמטכ״ל לשעבר, רא״ל (מיל׳) גדי איזנקוט, שיגר מכתב התראה לפני תביעה לערוץ 14 ולפאנליסט איתמר פליישמן, בעקבות דברים שנאמרו בתוכנית ״הפטריוטים״. מדובר בפעם השנייה שבה איזנקוט פועל משפטית נגד הערוץ.

על פי המכתב, פליישמן טען במהלך השידור כי איזנקוט "פעל עבור נסראללה מתוך לשכת הרמטכ״ל" ואף "שמר על חסן נסראללה" – טענות שהוגדרו במכתב כ"חמורות, חסרות יסוד וקיצוניות", וכן כ"עלילת דם כוזבת וזדונית מן הדרגה החמורה ביותר".

במכתב ההתראה נטען כי מדובר בפרסום שקרי ומסית, שנועד לפגוע בשמו הטוב של איזנקוט, ביושרתו, במקצועיותו ובמורשתו הציבורית והביטחונית. עוד נכתב כי פגיעה זו נעשית "בכוונת מכוון", וכי אין כל בסיס עובדתי לדברים.

המכתב נשלח באמצעות עורכי הדין יוסי בנקל וברוך מנקוביצקי ממשרד שיבולת.

נכון לשעה זו, לא נמסרה תגובה רשמית מטעם ערוץ 14 או איתמר פליישמן.

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

אחרי הדו״ח החמור: המהלך המטריד בכנסת

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן