13.06.2026 | 08:09

קרדיט תמונה: אנספלאש

הנפגעים בבית שמש: תמונה מצב

למרכז הרפואי שערי צדק התקבלו סך הכל 30 נפגעי

קרדיט תמונה: אנספלאש

 

למרכז הרפואי שערי צדק התקבלו סך הכל 30 נפגעים כתוצאה מנפילות הטילים אתמול – 25 מבית שמש וחמישה מירושלים.

29 מטופלים שוחררו במצב טוב. הילד בן ה-4 שנפצע בינוני-קשה מהנפילה בבית שמש ואושפז לאחר שנותח, הועבר לבית החולים הדסה בו מאושפזת אמו, כשהוא בהכרה ומצבו יציב.

מנהל האגף לרפואה דחופה במרכז הרפואי שערי צדק, ד״ר גל פחיס: ״הצוותים הרפואיים והסיעודיים בשערי צדק ערוכים לכל תרחיש וידעו להמשיך ולספק מענה רפואי לכל מטופל שמגיע במיומנות רבה וברגישות המתבקשת.

מרגע קבלת הדיווחים הראשוניים בשתי הזירות, צוותים מתוגברים נערכו ופעלו במהירות. לשמחתנו, מרבית הפצועים שוחררו ואנחנו מייחלים להחלמתם של כלל הפצועים מהאירועים השונים״.

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

דרמה פוליטית: הקריאה המפתיעה של איזנקוט לנתניהו

בדרך למהפכה בצפון: ההחלטה של הוועדה המרכזית לתכנון ובניה

בדרך לשינוי: הסכם השותפות החדש שנרקם

בזמן שעשרות חברות הייטק קורסות ומפטרות, מי החברה שדווקא מתחזקת?

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן