25.06.2026 | 09:46

קרדיט תמונה: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון.

התעשיה מפיקה לקחים: הפגישה במשרד הבטחון

בדיון השתתפו מנכ"לי התעשיה האווירית, רפאל, אלביט מערכות ותומר. 

קרדיט תמונה: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר ברעם, כינס את מנכ"לי ארבע התעשיות הגדולות לדיון הערכת מצב והפקת לקחים בעקבות מבצע 'עם כלביא'.

בדיון השתתפו מנכ"לי התעשיה האווירית, רפאל, אלביט מערכות ותומר.

בדיון הציגו בכירי משרד הביטחון לראשי התעשיות את תמונת המצב הביטחונית-מדינית ואת ההזדמנויות והאיומים החדשים שנוצרו בראי הישגי המבצע. המנכ"ל עדכן גם בסטטוס תכנית ההצטיידות ובניין הכוח המגובשת בימים אלה.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר ברעם, אמר למנכ"לי התעשיות: "ההישג הצבאי באיראן יצר גם אתגרים מורכבים. אנחנו כבר מזהים את הניסיונות של איראן להשתקם ולצאת למאמץ בניין כוח חובק עולם. עלינו להיערך באותה תחושת דחיפות ולסכם תכנית בניין כוח מואץ לשנה הקרובה

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

הסכנה מיהודה ושומרון: הנתונים המטרידים

הבריאות בצפון: הציוטן המוצלח של בית החולים

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

אחרי הדו״ח החמור: המהלך המטריד בכנסת

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן