בזק בינלאומי קיימה בשבוע שעבר את כנס הלקוחות השנתי לעסקים קטנים ובינוניים (SMB), תחת הכותרת Do IT Better, באולם 'טוסקה' בפתח תקווה. בכנס הוצגו שורה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לעולם העסקי, לצד הצצה לחזון החברה לשנים הקרובות, מה צופן העתיד הדיגיטלי של העסקים בישראל ומהם האתגרים של עסקים קטנים ובינוניים כיום.
בכנס חשפה החברה את חבילות "הכל כלול לעסק" – לארגונים קטנים, בינוניים וארגונים בצמיחה, הכוללים פתרונות, תקשורת, אבטחת מידע, יישומי אופיס ותקשורת הניתנים ברמות שונות – סילבר, גולד ופלטינום. בין הפתרונות הוצגו מוצרים של חברות בינלאומיות כגון: אריקסון, סיסקו, מיקרוסופט, Flowsec, Atera ועוד.
את האירוע פתחה לילך צלח כהן, מנהלת אגף שירותים מנוהלים, שהציגה את סל פתרונות ה-IT החדש של בזק בינלאומי לשנת 2025. לאחר מכן עלה לבמה רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, שהתייחס בדבריו לאתגרים וההזדמנויות שבעידן הטכנולוגי הנוכחי:
"אנחנו בבזק בינלאומי מסתכלים קדימה – שואלים איך ייראה העתיד, אילו שירותים ופתרונות נצטרך להציע ואיך נוכל לעזור לעסקים לעמוד בקצב המהיר של השינויים הטכנולוגיים. בעידן שבו הכל משתנה כל הזמן, ארגון שלא מאמץ חדשנות ומתעדכן באופן קבוע יתקשה להישאר רלוונטי. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן, והיא לא פוסחת על אף מגזר – והשאיפה שלנו היא להיות שותף אמיתי של לקוחותינו במסע הזה. אנחנו מחויבים לשוק ה-SMB, רואים בו מנוע צמיחה מרכזי, ופועלים כדי להעניק לו פתרונות מתקדמים שבעבר היו שמורים לארגונים גדולים בלבד. המטרה שלנו היא לחבר את כל הנקודות – בין מסורתי למודרני, בין צרכים עסקיים לפתרונות טכנולוגיים – ולהנגיש אותם בצורה פשוטה, ברורה ומשתלמת. אין לקוח שהוא קטן מדי מבחינתנו – כל עסק חשוב, ואנחנו כאן כדי לרוץ יחד איתו קדימה".
את חלקו המקצועי של הכנס סיכם שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים, שסקר את מפת הדרכים של בזק בינלאומי לעולם העסקי ואת החזון לשנים הקרובות בתחום השירותים הדיגיטליים לעסקים. את האירוע כולו חתמה הרצאה עוצמתית ומרגשת של רמי דוידיאן, אשר הציל תחת אש חייהם של מבלים רבים במהלך הטבח במסיבת הנובה. סיפורו האישי, שנשמע בגוף ראשון, עורר בקהל השראה והתרגשות וחתם את האירוע בתחושות של עוצמה, אנושיות ותקווה.