בפאנל 'GenAI וחדשנות טכנולוגית – אסטרטגית' שהתקיים היום בכנס האיקומרס 2025 ISRAEL SHOPTIMIZE בשיתוף שופיפיי ועסק בנושא איך להקדים את המתחרים בעידן של איקומרס בהובלת נטלי טנא, מנהלת קהילת העסקים של ShoppingIL ויועצת לסטארטאפים בתחום המסחר המקוון פירטה רינת קינן מייסדת ומנכ"לית PELE AI את יתרונות הAI לבעלי העסקים: "במקום להשקיע שעות ומשאבים, בעלי החנויות יכולים להתמקד בפיתוח מוצרים ושירותים בעלי ערך גבוה יותר. לכן, בעלי החנויות שיאמצו את הטכנולוגיות האלו במלוא העוצמה באמת יצליחו לבלוט בשוק — וליצור חוויית איקומרס שהלקוחות ירצו לחזור אליה שוב ושוב".
הדר חן קוזלובסקי – מנכ"לית שותפה, Hunt Digital & Sherlock.ai הוסיפה את זווית הלקוחות: "המשוואה פשוטה – ככל שלקוחות מקבלים תשובות מהירות ואיכותיות יותר, כך ירצו לבצע רכישה. הבינה המלאכותית מאפשרת מענה מיידי ומדויק, שמוריד משמעותית את כמות הלקוחות שלא מקבלים תשובה ומגדיל את שיעור ההמרה. אנחנו כבר רואים בקרב הלקוחות שלנו עלייה של 15%-30% בהמרות על קמפיינים, כשכל אינטראקציה הופכת להזדמנות עסקית אמיתי"
רון דהן מייסד שותף SpringAI הרחיב לגבי הפרסום באמצעות הAI- "פלטפורמות הפרסום היום דורשות מהמפרסמים יותר תוכן, מה שמכריח מותגי אי-קומרס לייצר ולהפיץ כמויות אדירות של קריאייטיב בקצב מסחרר*
יואב עוז מנכ"ל REP AI סיכם והמליץ לבעלי העסקים לאמץ במהרה את הAI כדי להגדיל מכירות *המותגים שמאמצים בינה מלאכותית בקנה מידה רחב בונים לעצמם יתרון ארוך טווח. אנחנו כבר רואים את השינוי – מותגים ישירים לצרכן (DTC) מתחילים לגייס מומחי בינה מלאכותית."
כנס ISRAEL SHOPTIMIZE (שופטימייז ישראל) נועד להציב את חזית החדשנות בתחום ולספק כלים וידע כדי להתמודד עם האתגרים שמציב השוק המקומי והגלובלי ולהפיק מהם את המיטב. בכנס יוצגו הטרנדים והאסטרגיות המתקדמות שנועדו לייעל חנויות אי-קומרס באמצעות GenAI ולמידה ממקרי בוחן אמיתיים. בכנס יתקיים גם מפגש נטוורקינג עם בכירי התעשייה