23.03.2025 | 18:16

קרדיט תמונה: ללא

היי אוטו כובשת את בריטניה: טכנולוגיית ה-AI הישראלית תייעל את ההזמנות ב-Popeyes

חברת הסטארט-אפ Hi Auto תטמיע מערכת AI שיחתית להזמנת ארוחות ברשת מסעדות המזון המהיר Popeyes בבריטניה

קרדיט תמונה: ללא

חברת הסטארט-אפ היי אוטו (Hi Auto), שפיתחה ומספקת מערכות בינה מלאכותית שיחתית למסעדות מזון מהיר מסוג Drive-Thru, הודיעה על חתימת הסכם רב שנתי להטמעת הפתרון הקולי שלה להזמנת ארוחות ברשת המסעדות Popeyes בבריטניה. פלטפורמת ה-AI הקולית תספק ללקוחות חוויה נעימה, שיטתית ויעילה במהלך ביצוע ההזמנה. הטמעת הפתרון תתמוך בתוכניות הצמיחה השאפתניות של Popeyes בבריטניה.

Popeyes נוסדה בשנת 1972 בניו אורלינס והיא מפעילה כיום את אחת מרשתות המסעדות הגדולות בעולם למנות עוף, הכוללת 4,000 מסעדות ברחבי העולם. בנובמבר 2021 נכנסה Popeyes לשוק הבריטי והיא מתעתדת לפתוח 45 מסעדות חדשות, לגייס 2,500 עובדים נוספים ולהגיע ליעד של 350 מסעדות ברחבי בריטניה.

היי אוטו היא בעלת מספר ההתקנות הגדול ביותר של מערכות בינה מלאכותית שיחתית באתרי Drive-Thru בארצות הברית. המודל העסקי של החברה מבוסס על תעריף SaaS חודשי עבור פתרון החברה לקבלת הזמנות מלקוחות והיא מתמקדת במותגי מזון מהיר ובזכיינים שלהם. בסיס הלקוחות הרחב של החברה כולל מותגים דוגמת Bojangles, Checkers & Rally's, Lee's Famous Recipe Chicken ו-Burger King בניו זילנד. בנוסף לכך, היי אוטו מבצעת ניסויים בתשלום במספר רשתות מזון מהיר מובילות כדי לחזק את אחיזתה בשוק.

פתרון הבינה המלאכותית השיחתית של היי אוטו מיועד לסביבות Drive-Thru רועשות ועמוסות, בהן מערכות בינה מלאכותית קולית מסורתיות מתקשות לתפקד היטב. החברה עושה שימוש באלגוריתמים מתקדמים לביטול רעשים ובמודל שפה חזק והטכנולוגיה שלה לוכדת באופן מדויק הזמנות באופן שמצמצם טעויות וזמני המתנה של לקוחות, גם כשיש ברקע רעש רב. האלגוריתמים הללו מזהים שפות ומבטאים שונים ויודעים להציע מבצעים שהופכים את מסלולי ההזמנות לאפיקים שיווקיים דינמיים. נוסף על כך הפתרון משתלב היטב במערכת הקולית של Popeyes הכוללת שתי תיבות רמקולים, אחת אחרי השנייה.

רועי בהרב, מייסד שותף ומנכ"ל Hi Auto, מסר: "הטכנולוגיה שלנו נבנתה כדי לבצע משימות ברמה גבוהה בסביבות מורכבות ואנו שמחים לתמוך במאמץ של רשת Popeyes לספק חוויות שירות מעולה במסעדות הDrive-Thru שלה. ההסכם, שמשקף את התנופה העסקית של היי אוטו,  יאפשר ל-Popeyes לספק ללקוחות בבריטניה חוויית הזמנות אחידה ומהנה יותר".

דיוויד קארי, הטכנולוג הראשי, Popeyes בריטניה: "מערכת הבינה המלאכותית השיחתית של היי אוטו מאפשרת לנו לספק שירות מעולה, רציף ויעיל גם בשעות השיא של הפעילות. אנו נמצאים כיום בתהליך התרחבות מהיר ברחבי בריטניה וטכנולוגיה זו תסייע לנו להציב סטנדרטים חדשים של מהירות ואירוח בתעשיית המזון המהיר".

חברת Hi Auto נוסדה בשנת 2019 על ידי רועי בהרב, המכהן כמנכ"ל, אייל שפירא, כיום CTO, וזהר זיסאפל ז"ל. בהרב מביא איתו ניסיון נרחב כמנהל המוביל מוצרים ופעילויות עסקיות, כולל תפקידים מרכזיים בגוגל, בה הוביל פתרונות פרסום עבור קמעונאים וניהל את הצמיחה של עסקי הרימרקטינג. שפירא הוא מומחה טכנולוגי עם למעלה מ-20 שנות ניסיון במחקר ופיתוח תוכנה ורקע כשותף להקמת סטארט-אפים מבוססי בינה מלאכותית. היי אוטו מעסיקה כיום צוות של 100 עובדים בארץ ובעולם שמתמחים בטכנולוגיות למידת מכונה ועיבוד שפה טבעית.

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

המהפכה ברישוי מקצועי לעולים יוצאת לדרך

נתניה: הילד שנדחף על פינת שולחן יפוצה ב-210 אלף שקלים

שף מירושלים שנחבל בכתפו פוצה ביותר מ-150 אלף שקלים מהביטוח הלאומי

הרפורמה במכשירי שיקום וניידות – והמתקפה החריפה

הצלת חיים בשלט רחוק?

ממיניאפוליס לחטיבת הביניים קציר א' ברחובות

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן