25.06.2026 | 16:57

קרדיט תמונה: דוברות המרכז הרפואי לגליל

באידוי זה לא פחות מסוכן

נער בן 17 מאושפז במצב קשה במרכז הרפואי לגליל לאחר ששאף אדי קנאביס

קרדיט תמונה: דוברות המרכז הרפואי לגליל

למרכז הרפואי לגליל בנהריה הובא אמש נער בן 17, המתגורר באחד היישובים באזור, כשהוא במצב קשה ותוך כדי החייאה, על רקע שאיפת אדי קנאביס (גראס), ככל הנראה באמצעות מכשיר אידוי.

הנער מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, כשהוא מורדם ומונשם, ונשקפת סכנה לחייו.

מנהל היחידה, ד"ר יואב הופמן: "הנער הובא תחילה ליחידה למיון ילדים, שם פעלו הצוותים הרפואיים לייצוב מצבו, ולאחר מכן הועבר לטיפול נמרץ ילדים. חשוב להדגיש, כי עישון גראס בכלל, ובאמצעות מכשיר אידוי בפרט, מהווה סכנת חיים מיידית וממשית לבני הנוער, גם כשמדובר בחומרים שאינם מוגדרים כסמים מסוכנים".

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

בדרך לשינוי משמעותי במזרח

הסכנה מיהודה ושומרון: הנתונים המטרידים

הבריאות בצפון: הציוטן המוצלח של בית החולים

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן