24.06.2026 | 14:53

קרדיט תמונה: יחצ הותיר אחריו חבר.ה

עמותת "הותיר אחריו חבר.ה" זכתה בפרס קרן ברי ברלוביץ

עמותת הותיר אחריו חבר.ה,זכתה בפרס ציון לשבח של קרן ברי ברלוביץ לקידום אימפקט בעולם החברתי,

קרדיט תמונה: יחצ הותיר אחריו חבר.ה

עמותת הותיר אחריו חבר.ה, אשר מעניקה מעטפת טיפולית ושיקומית לבנות ובני זוג של חללי צה"ל, זכתה בפרס ציון לשבח של קרן ברי ברלוביץ לקידום אימפקט בעולם החברתי, בתחום המענים למצבי טראומה ופוסט-טראומה.

הפרס, שהוענק בטקס מרגש, מהווה הכרה נוספת בחשיבות הטיפול בבנות ובני הזוג השכולים של חללי צה"ל, במטרה שיוכלו בבוא העת לחיות חיים מלאים ומאושרים בצד האובדן ולא בצלו.

עו"ד תמר חיימוביץ-ריכטר, יו"ר ומייסדת עמותת "הותיר אחריו חבר.ה": ״אנו מודות מעומק הלב לקרן ברלוביץ ולאנשים המיוחדים העומדים בראשה. עבורנו הטיפול בבנות ובני הזוג השכולים של חללי צה"ל הוא שליחות. אנו מחויבים להמשיך להעניק חיבוק, כלים ותקווה לבנות ובני הזוג השכולים של חללי צה"ל מתוך החוב המוסרי שיש למדינת ישראל לחיילים שנפלו על הגנתה".

 

 

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

הסכנה מיהודה ושומרון: הנתונים המטרידים

הבריאות בצפון: הציוטן המוצלח של בית החולים

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

אחרי הדו״ח החמור: המהלך המטריד בכנסת

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן