23.03.2025 | 20:07

קרדיט תמונה: יח״צ

מעל כולם: זה המנכ״ל שהעביר סדנה למנכ״לי שיווק בולטים

המאסטר קלאס של מנכ"ל תדיראן: משה ממרוד העביר כיתת אומן לסמנכ"לי השיווק הבולטים במשק

קרדיט תמונה: יח״צ

במסגרת סדרת "כיתות האמן" של Superbrands, בו אירח משה ממרוד, הבעלים והמנכ"ל של תדיראן, את ה-CMO Club – פורום מובילי השיווק של המותגים המובילים במשק הישראלי.
במהלך המפגש, שנערך ב-Tadiran Center, העניק ממרוד הצצה נדירה לאסטרטגיות הניהוליות שהובילו את תדיראן לצמרת שוק מיזוג האוויר והאנרגיה בישראל. הוא שיתף את המשתתפים בסיפור הדרך יוצא הדופן שלו – כיצד הפך מותג במשבר לחברה מובילה, תוך הדגשת ניהול משברים כקרש קפיצה להזדמנויות עסקיות.

בין המשתתפים היו סמנכ"לי השיווק של החברות תנובה, דומינוס פיצה, AIG, מגדל חברה לביטוח, קימברלי קלארק, ה.שטרן, אבן קיסר, זוגלובק, DHL, גינדי השקעות, מגה ספורט, אירופלקס ועוד.

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

המהפכה ברישוי מקצועי לעולים יוצאת לדרך

נתניה: הילד שנדחף על פינת שולחן יפוצה ב-210 אלף שקלים

שף מירושלים שנחבל בכתפו פוצה ביותר מ-150 אלף שקלים מהביטוח הלאומי

הרפורמה במכשירי שיקום וניידות – והמתקפה החריפה

הצלת חיים בשלט רחוק?

ממיניאפוליס לחטיבת הביניים קציר א' ברחובות

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן