במסגרת סדרת "כיתות האמן" של Superbrands, בו אירח משה ממרוד, הבעלים והמנכ"ל של תדיראן, את ה-CMO Club – פורום מובילי השיווק של המותגים המובילים במשק הישראלי.
במהלך המפגש, שנערך ב-Tadiran Center, העניק ממרוד הצצה נדירה לאסטרטגיות הניהוליות שהובילו את תדיראן לצמרת שוק מיזוג האוויר והאנרגיה בישראל. הוא שיתף את המשתתפים בסיפור הדרך יוצא הדופן שלו – כיצד הפך מותג במשבר לחברה מובילה, תוך הדגשת ניהול משברים כקרש קפיצה להזדמנויות עסקיות.
בין המשתתפים היו סמנכ"לי השיווק של החברות תנובה, דומינוס פיצה, AIG, מגדל חברה לביטוח, קימברלי קלארק, ה.שטרן, אבן קיסר, זוגלובק, DHL, גינדי השקעות, מגה ספורט, אירופלקס ועוד.