10.06.2026 | 18:16

קרדיט תמונה: שלומי אמסלם, לעמ

מרגש: זה הארגון שקיבל פרס משר הבריאות

בטקס שנערך אמש במשרדו של שר הבריאות, חבר הכנסת אוריאל בוסו, הוענקה לשימי גשייד, מנכ״ל ארגון ״רחשי לב״ תעודת הוקרה.בטקס שנערך אמש ב

קרדיט תמונה: שלומי אמסלם, לעמ

בטקס שנערך אמש במשרדו של שר הבריאות, חבר הכנסת אוריאל בוסו, הוענקה לשימי גשייד, מנכ״ל ארגון ״רחשי לב״ תעודת הוקרה והערכה על תרומתו הייחודית, המסירות והעזרה למען הנצרכים בתחום הבריאות.

השר הודה על הפעילות והתמיכה בילדים חולי סרטן ועל המענה המקצועי והרגיש לחיילים ולפצועים במחלקות השיקום בבי"ח איכילוב ושיבא תל השומר.

משימי גשייד מנכ״ל ארגון רחשי לב נמסר בתגובה: ״אני מודה לשר הבריאות ולמשרד על הענקת התעודה המרגשת. ארגון רחשי לב ימשיך לעשות הכל, יום ולילה 24/7 למען כל מי שנזקק לעזרה. אנחנו נמלא כל חלל שנוצר ונהיה מוכנים לכל משימה שתגיע לכיווננו שבהצלחתה נוכל לסייע.״

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

דרמה פוליטית: הקריאה המפתיעה של איזנקוט לנתניהו

בדרך למהפכה בצפון: ההחלטה של הוועדה המרכזית לתכנון ובניה

בדרך לשינוי: הסכם השותפות החדש שנרקם

בזמן שעשרות חברות הייטק קורסות ומפטרות, מי החברה שדווקא מתחזקת?

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן