24.06.2026 | 11:04

קרדיט תמונה: unsplash

ההסתדרות הרפואית נגד המשטרה

״זה בניגוד גמור לנהלים״

קרדיט תמונה: unsplash

יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי, מגנה בחריפות את האלימות המשטרתית שהופעלה אמש (ב') כנגד מפגינים, בהם גם רופאה שהתנדבה להעניק סיוע רפואי. זו הפעם השלישית השבוע בה פוגעים ברופאים מפגינים וכן תוך טיפול בפצוע.

לדברי פרופ' חגי, הרופאה, ד"ר טל וייסבאך, רופאה מומחית למיילדות וגינקולוגיה, שנפגעה בעיניה כתוצאה מהפעלה של מכתזית בכינון ישיר -" זאת בניגוד גמור לנהלים ולכל נורמה במשטר דמוקרטי, שכן היתה לבושה בווסט שמזהה אותה כרופאה בתפקיד

פרופ' חגי הזכיר כי כי רק לפני שבוע שיגר מכתבי התרעה לשר הבריאות אוריאל בוסו ולמפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, בדרישה להפסיק לאלתר את האלימות המשטרתית כנגד רופאים וכנגד מפגינים בכלל.

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

הסכנה מיהודה ושומרון: הנתונים המטרידים

הבריאות בצפון: הציוטן המוצלח של בית החולים

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

אחרי הדו״ח החמור: המהלך המטריד בכנסת

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן