25.06.2026 | 12:40

קרדיט תמונה: השומר יו"ש

ביחד עם מפוני המלחמה: נטיעות בחווה החקלאית של יוצאי אתיופיה בבנימין

ארגון השומר יו"ש וחברי העדה האתיופית בחווה החקלאית עדיס עלם באזור לטרון קיימו היום נטיעות ט"ו בשבט

קרדיט תמונה: השומר יו"ש

ארגון השומר יו"ש וחברי העדה האתיופית בחווה החקלאית עדיס עלם באזור לטרון בשטח המועצה האזורית בנימין, קיימו היום נטיעות ט"ו בשבט תחת הכותרת 'נוטעים עצים – מעמיקים שורשים'. למקום הגיעו מאות חברי קהילות מפונים מהצפון והדרום, בהן קריית שמונה, שלומי ושדרות וכן מתנדבים וחקלאים מכל רחבי הארץ. מאות העצים שניטעו היום הצטרפו לפעילות החקלאית הענפה והייחודית במקום בשדות הטף ועדרי הכבשים.

בארגון השומר יו"ש מסרו כי "הפעילות החקלאית היא הבסיס האיתן עליו כולנו נשענים ובכוונתם לערוך מבצעי נטיעות נוספים". מנכ״ל הארגון אביחי סויסה אמר עוד כי "אנו מברכים את כל מי שהגיע נמשיך לבנות לחזק ולפתח את החקלאות".

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

בדרך לשינוי משמעותי במזרח

הסכנה מיהודה ושומרון: הנתונים המטרידים

הבריאות בצפון: הציוטן המוצלח של בית החולים

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן