25.06.2026 | 02:22

קרדיט תמונה: דוברות עיריית אשקלון

במיוחד עכשיו: חוסן לילדי אשקלון באמצעות משחק הכדורגל

על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' מציעה העירייה לילדי אשקלון להעצים את החוסן והאיתנות שלהם באמצעות משחקים ספורטיביים

קרדיט תמונה: דוברות עיריית אשקלון

על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' מציעה העירייה לילדי אשקלון להעצים את החוסן והאיתנות שלהם באמצעות משחקים ספורטיביים, בדגש על משחק הכדורגל, שלו יתרונות רבים בתחום ההעצמה, ההגשמה והאמונה העצמית

עיריית אשקלון, באמצעות החברה העירונית, פותחת את האקדמיה לכדורגל 'עירוני בולטימור אשקלון' ומציעה לילדות וילדי העיר השתתפות בחוגי כדורגל בחסות מרכז חוסן אשקלון.

מטרת האקדמיה לכדורגל הינה לחזק את החוסן והאיתנות של ילדי העיר בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' באמצעות משחקים ספורטיביים, בדגש על משחק הכדורגל, שלו יתרונות רבים בתחום ההעצמה, ההגשמה והאמונה העצמית.

האימונים יתקיימו פעמיים בשבוע במגרש מקצועי באיצטדיון העירוני ויכללו גם תוכנית לחיזוק החוסן ע״י מטפלים רגשיים מוסמכים, אימוני כושר גופני וליווי צמוד של תזונאית.

הנבחרת שתוביל את האקדמיה לכדורגל היא:
* דפנה שנגרס, מנהלת מרכז חוסן אשקלון, תלווה את האקדמיה מבחינה מקצועית ותעניק תמיכה לילדי האקדמיה.
* סתיו אלימלך, קפטן הפועל באר שבע ושחקן נבחרת ישראל, ישמש כמנהל המקצועי של האקדמיה.
* שי לוי ישמש כמנהל תפעולי של האקדמיה.
* עמית רזיאל ישמש כתזונאי של האקדמיה.
* עידן כוכבי ישמש כמאמן מנטלי של האקדמיה.
* רשימת מאמני הקבוצות נבחנת בימים אלו בקפידה.

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

הסכנה מיהודה ושומרון: הנתונים המטרידים

הבריאות בצפון: הציוטן המוצלח של בית החולים

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

אחרי הדו״ח החמור: המהלך המטריד בכנסת

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן