26.06.2026 | 09:24

קרדיט תמונה: ללא

שר הבריאות ביקר במכון לרפואה משפטית

"אנו מחויבים לפעול לחיזוק המערך החשוב הזה"

קרדיט תמונה: ללא

שר הבריאות אוריאל בוסו ביקר במכון לרפואה משפטית ונפגש עם המנהל ד"ר חן קוגל, חברי ההנהלה ומנהל זק"א ת"א צבי חסיד. השר בוסו סייר במקום ושוחח עם הרופאים המשפטיים ושמע מהם על האתגרים, העומס והקושי בעבודה בימים אלה.

שר הבריאות אוריאל בוסו: "במשך שמונה שבועות עובדי המכון לרפואה משפטית עוסקים מבוקר עד ערב ובתנאים לא פשוטים במלאכת זיהוי הגופות ותיעוד התקיפות האכזריות שביצעו מחבלי חמאס בנשים, ילדים וקשישים תמימים. אנו מחויבים לפעול לחיזוק המערך החשוב הזה, לאפשר לצוות המסור לבצע את משימתו על הצד הטוב ביותר ולוודא שתהיה מעטפת שתדאג להם ביום שאחרי".

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

בדרך לשינוי משמעותי במזרח

הסכנה מיהודה ושומרון: הנתונים המטרידים

הבריאות בצפון: הציוטן המוצלח של בית החולים

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן