13.06.2026 | 16:04

קרדיט תמונה: רן יחזקל

סערת נרקיס: ההופעה השנוייה במחלוקת

לאחר הסערה, הזמר מספק עוד אירוע

קרדיט תמונה: רן יחזקל

ליאור נרקיס הגיע להופיע בפני חיילי צה"ל באחד מבסיסי הארץ.

במהלך ההופעה, ובעודו מוקף בקהל נלהב על מדים, צעק נרקיס קללות בשצף, אותן הפנה לעזה: "יא ש****ה. עזה יא בת א*ף ז**ה".

נרקיס, שהקדיש לעזה את השיר של זוהר ארגוב "עוד דקה את נעלמת", המשיך במטר הקללות בפני הקהל וציין כי "האמת ששרתי 'אנחנו נ***ן אותם'. פנו אליי מדובר צה"ל, אמרו לי 'למה אתה מקלל בהופעות?' אז אני לא, חס וחלילה, עזה יא בת ז**ה".

 

בשבוע שעבר הודה נרקיס כי על אף תמיכתו ארוכת השנים בממשלה ובעומד בראשה, הוא מתחרט על תמיכתו. "תתביישו לכם", כתב הזמר. "תינוקות שם חודש, נערות, חיילים, מבוגרים. כולנו צריכים להתבייש, כולנו בושה. במקום שנלך לשם כולנו ברגל לתוך עזה ונשחט אותם חיים, נשרוף אותם כמו ששרפו ילד בתנור. אני מוכן להיכנס ברגל עכשיו".

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

דרמה פוליטית: הקריאה המפתיעה של איזנקוט לנתניהו

בדרך למהפכה בצפון: ההחלטה של הוועדה המרכזית לתכנון ובניה

בדרך לשינוי: הסכם השותפות החדש שנרקם

בזמן שעשרות חברות הייטק קורסות ומפטרות, מי החברה שדווקא מתחזקת?

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן