26.06.2026 | 08:13

קרדיט תמונה: דוברות עיריית אשקלון

לפיד באשקלון: אלחם בשבילכם

"אשקלון היא לא עורף, היא חזית והיא צריכה לקבל את מה שמקבלת החזית"

קרדיט תמונה: דוברות עיריית אשקלון

לפיד קרא לממשלה: "אשקלון היא לא עורף, היא חזית והיא צריכה לקבל את מה שמקבלת החזית. תתנו לעיריית אשקלון להוציא החוצה את מי שנמצא ממש בקו החזית של המלחמה שבה אנחנו נמצאים".

עוד הוסיף לפיד: "ישבתי עם ראש העיר, ישבתי עם הצוות שלו וקיבלתי את כל הנתונים ונלך עכשיו להילחם בכנסת ובוועדת הכספים כדי לוודא שאשקלון תקבל את מה שמגיע לה ולאזרחים. המדינה הזאת לא מופרדת, אין עורף וחזית. יש חזית ואת המלחמה הזאת צריך לנהל כאילו אנחנו נמצאים עכשיו בקו החזית".

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

בדרך לשינוי משמעותי במזרח

הסכנה מיהודה ושומרון: הנתונים המטרידים

הבריאות בצפון: הציוטן המוצלח של בית החולים

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן