11.06.2026 | 06:46

קרדיט תמונה: דוברות עיריית אשקלון

לפיד באשקלון: אלחם בשבילכם

"אשקלון היא לא עורף, היא חזית והיא צריכה לקבל את מה שמקבלת החזית"

קרדיט תמונה: דוברות עיריית אשקלון

לפיד קרא לממשלה: "אשקלון היא לא עורף, היא חזית והיא צריכה לקבל את מה שמקבלת החזית. תתנו לעיריית אשקלון להוציא החוצה את מי שנמצא ממש בקו החזית של המלחמה שבה אנחנו נמצאים".

עוד הוסיף לפיד: "ישבתי עם ראש העיר, ישבתי עם הצוות שלו וקיבלתי את כל הנתונים ונלך עכשיו להילחם בכנסת ובוועדת הכספים כדי לוודא שאשקלון תקבל את מה שמגיע לה ולאזרחים. המדינה הזאת לא מופרדת, אין עורף וחזית. יש חזית ואת המלחמה הזאת צריך לנהל כאילו אנחנו נמצאים עכשיו בקו החזית".

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

דרמה פוליטית: הקריאה המפתיעה של איזנקוט לנתניהו

בדרך למהפכה בצפון: ההחלטה של הוועדה המרכזית לתכנון ובניה

בדרך לשינוי: הסכם השותפות החדש שנרקם

בזמן שעשרות חברות הייטק קורסות ומפטרות, מי החברה שדווקא מתחזקת?

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן