25.02.2024 | 21:53

קרדיט תמונה: ללא

הכוכב של ארץ נהדרת שנרתם למען העלאת השיח על בריאות הנפש

רועי בר נתן והשחקן בן יוסיפוביץ׳ יובילו את קמפיין ?R U OK של אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש

קרדיט תמונה: ללא

כוכב ארץ נהדרת, רועי בר נתן והשחקן בן יוסיפוביץ׳ יובילו את קמפיין ?R U OK של אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש בסימן "מהיום אין לא נעים, פשוט מתעניינים!". ?R U OK הוא מיזם לנרמול השיח בנושא בריאות הנפש ולעידוד התעניינות אמיתית באנשים סביבנו. זו השנה השנייה שעמותת אנוש מובילה את המיזם וב-7.9 יצוין יום ?R U OK
הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום "דיבור" יעלה בדיגיטל ובטלויזיה.

ה- ?R U OK הוא מיזם אוסטרלי שהוקם בשנת 2009 על ידי גווין לארקין בעקבות התאבדותו של אביו ואמונתו שאם מישהו היה שואל אותו אם הכל בסדר, אולי ההתאבדות הייתה נמנעת. לכן הקים לארקין מיזם המעודד התעניינות אמיתית באנשים סביבנו ומספק כלים לניהול שיחה פשוטה שיכולה לעשות שינוי גדול.
באוסטרליה נחשב ?R U OK לאחד הפרויקטים המשמעותיים שנעשו במדינה, וב-14 שנות פעילותו הפך למותג שכמעט כל אדם מכיר. ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שמיישמת את המיזם מחוץ לגבולות אוסטרליה בהובלת עמותת אנוש.
"בזמן שלוקח לשתות כוס קפה, אפשר לנהל שיחה שמשנה חיים", כך אמר גווין לארקין, מייסד ?R U OK.
המיזם מבוסס על 4 שלבים פשוטים שכל אחד ואחת מאיתנו יכול ליישם וליצור שינוי גדול:
1. לשאול אם הכל בסדר
2. להקשיב
3. להציע דרכים לפעולה
4. לשמור על קשר
עמותת אנוש מטמיעה את המודל באמצעות סדנאות לארגונים, מוסדות חינוך ותנועות נוער.

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

חסר בורג? התקרית הקשה בבאקה אל גארביה

רוצים להציל חיים? הנה ההזדמנות

יש עתיד: נשמור על הסטטוס קוו הדתי בראשל״צ

אסיר מעופף: ההחלטה של השב״ס

תחרות חשמלית: השינוי שיביא לשינוי במשק

ראיתם אותו? פנו למשטרה

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן