23.06.2026 | 13:49

קרדיט תמונה: שאטרסטוק

גל חום בחוץ? בפנים נעים!

אלה הנתונים של השימוש במזגנים בעקבות גל החום הנוכחי

קרדיט תמונה: שאטרסטוק

מזג האוויר ממשיך להיות חם בצורה קיצונית, מה שגורם לרבים להישאר צמודים למזגן. על פי נתוני אלקטרה מיזוג אוויר, הטמפרטורה המועדפת ביותר אצל הישראלים היא 22 מעלות בממוצע.

עוד עולה מהנתונים כי 5 הערים בהן סך שעות השימוש במזגנים היה הגבוה ביותר הן:

1. תל אביב- מתחילת גל החום הנוכחי נמדדו כ-2300 שעות שימוש במזגן- עלייה של כ900 שעות מתחילת השבוע.

2. רמת גן- מתחילת גל החום הנוכחי נמדדו 1442 שעות שימוש במזגן- עלייה של כ-550 שעות מתחילת השבוע.

3. ראשון לציון- מתחילת גל החום הנוכחי נמדדו 1437 שעות שימוש במזגן- עלייה של 550 שעות מתחילת השבוע.

4. פתח תקווה- מתחילת גל החום הנוכחי נמדדו 1279 שעות שימוש במזגן- עלייה של 458 שעות מתחילת השבוע.

5. חיפה- מתחילת גל החום הנוכחי נמדדו כ1280 שעות שימוש במזגן- עלייה של כ420 שעות מתחילת השבוע.

ואלו הן 5 ערי הדרום המרכזיות בהן שעות השימוש במזגנים היה הגבוה ביותר:
1. אילת כמובן, העיר הדרומית ביותר
2. אשדוד
3. באר שבע
4. אשקלון
5. שדרות

באלקטרה מדווחים גם על עלייה של 50% בביקוש למזגנים מתחילת השבוע.

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

אחרי הדו״ח החמור: המהלך המטריד בכנסת

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן