23.06.2026 | 13:34

קרדיט תמונה: קרדיט: ללא

הסוף לקורונה? משרד הבריאות בהודעה לציבור

משרד הבריאות מעדכן: חולי קורונה לא נדרשים לבידוד

קרדיט תמונה: קרדיט: ללא

 

משרד הבריאות מעדכן כי תוקף צו חובת הבידוד לא הוארך והחל מיום שני ה- 15.5.23 בחצות (כלומר בין שני לשלישי), אין חובת בידוד בצו למי שאומת לקורונה.

עם זאת, משרד הבריאות מזכיר כי הקורונה נותרה מחלה מדבקת ועלולה להיות מסכנת חיים לקבוצות סיכון.
חשוב להמשיך לנהוג באחריות:
1. מי שאינו חש בטוב – מומלץ שייבדק וימנע ממגע עם אנשים אחרים עד חלוף התסמינים.
2. מי שנמצא מאומת לקורונה- חשוב לשמור על בידוד בבית עד חלוף התסמינים. במידה ויש צורך לצאת – להמנע מקהל ולהשתמש במסיכה.
3. מומלץ להתחסן על פי הנחיות המשרד, בעיקר למי שנכלל בקבוצות סיכון.

 

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

אחרי הדו״ח החמור: המהלך המטריד בכנסת

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן