22.06.2026 | 04:54

טקס הזכרון הישראלי פלסטיני חוזר לפארק גני יהושוע: מימון ההמונים החל

תנועת לוחמים לשלום מודיעה כי טקס יום הזיכרון הישראלי-פלסטיני יתקיים השנה בפארק גני יהושע לראשונה מאז מגפת הקורונה וצפוי להיות הגדול ביותר אי פעם. הבוקר נפתח מימון ההמונים לטקס - ותוך מספר שעות נאספו כבר עשרות אלפי שקלים. מארגני הטקס, תנועת לוחמים לשלום ופורום המשפחות השכולות הישראלי-פלסטיני, שואפים להגיע ליעד שהוצב בחודש הקרוב על מנת להוציא לפועל את הטקס באופן מלא.

מהתנועות נמסר: ״אנחנו חוזרים לפארק – ואנחנו צריכים אתכם איתנו. היום יותר מתמיד חשוב להכיר בכך ששני עמים קוראים למקום הזה מולדת, והגיע הזמן לפעול ביחד כדי לממש את השותפות הזאת וליצור כאן עתיד טוב יותר לכולם. כשאנחנו זוכרים ביחד את אהובינו שאיבדנו בסכסוך, אנחנו עושים בדיוק את זה. וזה נכון גם אם הממשלה הקיימת חושבת אחרת – האיומים וההפחדות לא יעזרו, השנה נקיים את הטקס הגדול ביותר מאז תחילתו, לפני 18 שנה.״

לינק למימון ההמונים:

לתמיכה בטקס

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

אחרי הדו״ח החמור: המהלך המטריד בכנסת

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן