מנכ"ל משרד הבריאות, מר משה בר סימנטוב סייר הבוקר בבי"ח לניאדו. למנכ"ל המשרד התלוותה ד"ר סיגל ליברנט – ראש מנהלת אגף רפואה כללית במשרד הבריאות. את פניהם קיבלה ההנהלה הבכירה של בית החולים: המנכ"ל מר נדב חן, המנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני, מנהל משאבי אנוש הרב מאיר בעלז, האחות הראשית גב' שמרית רוני, סגני המנהל הרפואי פרופ' מרדכי חלק וד"ר יוסי דוקס, ומנהלת מטה שע"ח הגב' אסנת קניאל.
הסיור התמקד באזורי התת קרקע הממוגנים, באגף נשים ויולדות הממוגן כולו ובמחלקה לרפואה דחופה. בפני מנכ"ל המשרד הוצגה היערכות בית החולים במלחמה, כולל פתיחת מחלקת יולדות ג' החדשה והמפוארת – המעניקה מיגון ליולדות. כמו כן הוצגו אתגרים שונים איתם מתמודדת הנהלת בית החולים בהקשר של המלחמה.
רגע מרגש מאד נרשם במהלך הסיור במתחם ה-CT במחלקה לרפואה דחופה, שם פגש מנכ"ל המשרד את הדימותנית גב' נגה ציוני – אימו של סמ"ר אופיר ציוני ז"ל שנהרג ב7/10 במהלך השעות הראשונות של הקרב, כשהוא מגלה גבורה עילאית.
מנכ"ל המשרד התעניין בשלום הצוותים בכלל המחלקות בהם סייר ואמר לצוות אגף נשים ויולדות "הפכתם לצוות המבוקש ביותר במזרח התיכון". המנכ"ל הביע הערכה רבה לעבודה הנעשית בבית החולים והוסיף "אנחנו עומדים לצידכם, הן בסיוע בתגבור כח אדם לאגף נשים ויולדות והן בנושאים נוספים, העמידה האיתנה של כלל צוות בית החולים לאורך זמן הינה מרגשת !"
מנכ"ל בי"ח לניאדו מר נדב חן אמר במהלך הסיור "הצוותים שלנו, בכל המחלקות, עובדים מסביב לשעון במסירות מעוררת השראה, זה לא מובן מאליו עבורנו. העבודה מתבצעת בתת קרקע ובמתחמים ממוגנים שונים, בתנאי אזעקות והתרעות. ההחלטה שלנו להקדים את פתיחת מחלקת יולדות ג', לפני פרוץ המלחמה התבררה כהחלטה בעלת משמעות אסטרטגית עבור ציבור היולדות מכל רחבי המדינה שבוחרות להגיע ללידה במתחם ממוגן, מעל פני הקרקע"