23.06.2026 | 06:01

קרדיט תמונה: נתנאל תבל

מרגש: השיר החדש של מירי מסיקה עם חברות הנופלים

השיר נכתב על ידי משה קלוגהפט ונעשה בשיתוף פעולה עם עמותת ״הותיר אחריו חבר.ה״

קרדיט תמונה: נתנאל תבל

לקראת ט"ו באב מירי מסיקה בשיר חדש מתוך שיתוף פעולה עם עמותת "הותיר אחריו חבר.ה".

השיר מוקדש לחברות שכולות מהעמותה, שעוברות התמודדות כפולה: עם השכול ועם תפיסה חברתית מוטעית שלכאב שלהן יש תאריך תפוגה.

הן מתמודדות עם שכול, אבל גם עם קושי חברתי וקריאות "אין דבר, את עוד תתחתני".

לקראת ט"ו באב, חג האהבה, מוציאה ממירי מסיקה שיר חדש ומרגש יחד עם עמותת "הותיר אחריו חבר.ה", עמותה המטפלת בבנות ובני זוג של חללי צה"ל.

השיר מספר, איך באופן אבסורדי הן חוות בכאב את ההחמצה של הדברים הנתפסים כ"שליליים" בזוגיות. את האמת. את החיים עצמם: "ועוד לא הספקנו להתאכזב, עוד לא הספקנו לריב, עוד לא הספקנו לשתוק ביחד, עוד לא אמרתי תן לי ספייס".

השיר מסתיים באופטימיות ובאחיזה בחיים "ובלילה כשבאת, אמרת 'אל תבכי, אם השמש תקום, אז תקומי גם את בשבילי" .

במהלך 25 שנות פעילותה ועד ה7/10 טיפלה עמותת "הותיר אחריו חבר.ה" בכ-500 בנות ובני זוג שכולים. מאז ועד ה-7/10 ועד היום הצטרפו למעגל הכאב והתמיכה של העמותה עוד 286 חברות וחברים חדשים.

״הוא הותיר אחריו מנגינות, ולא הלחין אחריו שיר פרידה
הוא הותיר אחריו פתק, בכתב סתרים
הוא הותיר אחריו חברה״

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

אחרי הדו״ח החמור: המהלך המטריד בכנסת

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן