23.06.2026 | 13:20

קרדיט תמונה: unsplash

תושבי הדרום? ייתכן שמגיע לכם פיצוי

פורסמו תקנות הפיצויים בין 7-40 ק״מ עבור חודשים נובמבר דצמבר

קרדיט תמונה: unsplash

 

בהנחיית שר האוצר סמוטריץ׳ ולאחר עבודת מטה מאומצת פורסמו תקנות הפיצויים (מס רכוש), הכוללות את באר שבע, אשדוד, אופקים ונתיבות לחודשים נובמבר ודצמבר.
בחודש נובמבר יינתן פיצוי מלא כפי שהיה בחודש אוקטובר.
בחודש דצמבר יינתן פיצוי בהתאמה למתווה הכלל ארצי.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳:
בשעה טובה פורסמו התקנות לחודשים נובמבר דצמבר עד 40 ק״מ, הכוללות את העסקים של באר שבע, אשדוד, נתיבות ואופקים.
הצלחנו להביא את התקנות לאחר שהתגברנו על מכשולים בירוקרטיים ואתגרים משפטיים.
כזכור, התעקשנו על הפיצויים עד 40 ק״מ כי זה הצעד הנכון עבור הדרום ועבור העסקים בדרום.

לשיתוף הכתבה:

כותרות אחרונות

למרות הניסיון למנוע: ההצלחה של התעשיה הישראלית

רפורמת החשמל צוברת תאוצה

אזהרה להורים: מחית הפירות המסוכנת

אחרי הדו״ח החמור: המהלך המטריד בכנסת

מחזקים את המיעוטים: בכירי ההייטק במהלך

התמכרויות ופוסט תראומה: המרכז החדש שיוקם

מעוניינים לפרסם אצלנו באתר? מוזמנים להשאיר פרטים ונציג יצור קשר בקרוב!

דילוג לתוכן